‘Şi-ntr-un pom dacă mă puneţi, eu am puncte de vedere.’

Ca o ironie destul de amara si al naibii de lemon-juicy (de-ti face gura punga cind te gindesti la ea ) am ajuns sa postez din „intelepciunea” lui Marean Vanghelie. Dar, la urma urmei si el e un om care are propria intelepciune, mai mult sau mai putin acceptata de majoritatea. Nu vreau sa fiu nici criticul si nici fan-ul lui Vanghelie . Si, precum bine zicea cineva…cine are ochi sa vada, cine are urechi sa auda !

 

1) Nu există fiinţă umană, fie că locuieşte în Africa, în Asia sau Rahova, care să nu fi văzut un film, să nu fi rupt o floare, o fată sau un băiat, după cazul care este fiecare.

2) Numai cine nu lucrează nu poate să i se impute că poate să fie şi mici greşeli.
3) De când mă ştiu eu copil, mă urcam în pom şi mâncam corcoduşi.

4) Cine nu are loc de mine, nu mă interesează, să se înghesuieşte.

5) Acel tânăr care s-a transformat în  300  este vorba de unul singur.
6) Soarta mea a fost hotărâtă de destin.

7) Sunt oameni tineri care sunt prezenţi aici în faţă şi pe care vreau să le mulţumesc.

8) În ultimii cinci ani este anormal să mergem cu maşinile şi cu transportul în comun care mergem.

9) Deci, prezenţa mea e datorită stării Bucureştiului în care ne aflăm.

10) Sunt atât de nervos şi de supărat, încât nu vorbesc decât administrativ.

11) Tre’ să vedem cum putem să rezolvăm o parte din problemele românilor şi nu cu asemenea formule de a spune ce trebuie să înveţe românii şi unde găsesc pe goagăl, gagăl, cum?, gugăl, aşa – unde găsim păpădia, unde găsim nu ştiu ce şi unde ne interesăm de Herodot.

12) Eu am să-l scot pe Gigi Becali din politică, pentru că Gigi Becali m-a scos pe mine din sărite.

13) Şi-ntr-un pom dacă mă puneţi, eu am puncte de vedere.

Amin ! Bine le zice omul, nu ?

4 păreri la “‘Şi-ntr-un pom dacă mă puneţi, eu am puncte de vedere.’

Ai ceva de spus ?

