” Holbura de socotele „-din cugetarile lui Serban V.

…imi asum ‘ nesimtirea’ de-a posta din intelepciunea altora si sper ca cugetarile  astea sa devina o realitate mult mai tangibila decit un mesaj pur virtual  ! Sper ca gindurile astea sa ajunga sa fie  (cit mai curind ) o carte scoasa de sub tiparnita!

Si ti-o doresc asta Serbane, asa cum imi doresc  ca  inteleciunea ta indiana  sa  fie asemeni  unei  discutii la un abur de ceai exotic : cu arome de ghimbir si ylang-ylang !

Sunt un kamikaze: mă prăbuşesc peste idealurile mele şi mă fac praf.

Mi s-a zis „Fii tu însuţi!” dar nu şi cine anume.

Excursiile la bătrâneţe sunt pentru a mai arunca o ultimă privire.

Şcoala de şoferi te învaţă să conduci ţara: pui frână şi acorzi prioritate.

Sufletul meu mi-a spus: „Nu plec de la tine până nu te văd mort!”

Viaţa este când moartea spune „Tu!”, iar tu spui „Nu!”

Copiii sunt paravane după care ascundem că n-am făcut nimic în viaţă.

Iubirile mele au fost lozurile câştigătoare prin care am pierdut totul.

Mă cred o fiinţă unică, dar sunt şi eu tot o lepră datoare la bancă.

Nu-i dispreţuiţi pe bătrâni, păstraţi-vă pentru propria bătrâneţe!

Orice bibliotecă ar trebui să aibă un vomitorium.

Sunt sătul de Înviere: Mă scol din mila lui Dumnezeu şi dau cu piciorul fiecărei zile.

2 păreri la “” Holbura de socotele „-din cugetarile lui Serban V.

Ai ceva de spus ?

