O zi academica

Azi am avut o zi cu adevarat…”academica”.
Prima zi de lucru dupa un concediu binemeritat. Soare, pasarele, cald, triluri suave etc, cam genul asta de dulceturi care sa te faca sa crezi ca viata merita s-o traiesti.
Si nimic nu anunta ca se va schimba ceva. Pina la amiaza cind apare prima notificatie in Facebook.
Varamea seruieste ceva pe peretele meu.


Notificatia nr.1:..Ce gandesc barbatii despre „condimentele” din pat – Pagina 1…Mno, ma pun si citesc si cuget si comentez si comenteaza si ea si se incheie subiectul ( ca la pagina 2 n-am mai ajuns). Si parca nu merge una fara alta si vine …
Notificatia nr.2:…Bacchus la Pitesti…si comentam si inchidem subiectul.
Intre timp, in cele doua grupuri unde am o oaresce activitate virtuala, grupuri arondate locului meu de bastina se produce ceva agitatie cu muzica house, cu aplicatii pentru un post , din care aflu ca pentru a fi prieten cu cineva trebuie depus un CV samd…..si vine…
Notificatia nr.3….niste poze care arata niste mese incarcate cu fructe , ceva gen Chinese food art. Si comentam si comentez si se inchide subiectul.
Si vine …
Notificatia nr.4….un b&w, o fotografie reprezentind o femeie invaluita intr-un val de matase, mulind un trup de o perfectiune ce m-a lasat fara replica! Si iar comentam si ducem discutia pina la a visa (eu cel putin) cai verzi pe pereti…si de aici n-am mai putut sa mai cuantific notificatiile pentru ca totul a luat o intorsatura de ….haos. Din toate partile notificatii..
Florin cu al lui blog despre Nu-i voie ….si iar comentam despre interdictiile diverselor stadii de virsta…si vine iar varamea cu a ei minte in doua locuri in acelasi timp (si cred ca si spatiul ar fi foarte bine sa fie inclus aici ca parte componenta din angrenaj)….si-mi trazneste iar pe perete un mesaj: cele 10 stadii ale dementei. Purced la a citi materialul si nu termin bine ca iar vine ceva….o recenzie la un vernisaj de pictura moderna si o licitatie de pictura romanesca...Sa mor nu alta !
Ce-a urmat ???? Olecuta de rabdare ca va zic:
Marinica si cei 57(!!!) frati ai lui…toti ursi si noua lor sansa la viata
Conferinta Nationala de Bioetica
Noile tendinte in decorarea casei: spatii largi si culori naturale
-ce sa mai zic despre asteroizii pe care chinezii vor sa-i exploateze ca principala sursa de minereuri ?
-despre greselile pe care le facem folosind probabilitatea ca baza de rationament si asta am dedus in urma unui articol care suna cam asa Omul cuantic. Matematica şi mintea
-si totul ajunge la culmea umorului de calitate sustinut fiind de blogul lui Mihai Frunza…si muschii fetei mele sunt blocati raminind intr-un vesnic rictus ce pleaca de la o ureche la alta nemaiputind sa-mi revin: Poetul naţional [schiţă din volumul ,,Poetul cibernetic]….Si-am comentat si intors pe toate fetele si face-urile posibile vorbele poetului national cu a lui Pompilie care era de fapt Veronica si  acel medic de ambulanta care nu era de fapt Mircea !!!!
Cogito ergo sum , zicea varamea,  dar mi-e si  frica sa mai cuget: oare ce va mai urma????

Si, intr-un tirziu ma dau batuta si-mi pun eu pe perete : „Pe cuvintul meu ca am pierdut logica notificatiilor Fb….zau ca nu mai stiu pe care le-am vazut si pe care nu ! Si postarea asta nu mai stiu daca am pus-o unde trebuie !”

 

Ah, am uitat sa va povestesc despre greierii prajiti si trasi in ciocolata pe care ii voi gati la vara umblind prin paduri seculare, tema de casa fiindu-mi data tot de varamea, cea cu mintea-n doua locuri in acelasi timp si spatiu, dupa ce-a citit ea ceva in Oala lumii
Dar despre asta o sa va povestesc alta data !

 

 

 

3 păreri la “O zi academica

Ai ceva de spus ?

