„Debriefing”…la Leapsa

Cind omu’ n-are ce face  isi gaseste ca daca nu , au grija altii de asta. Si iaca cum am ajuns sa raspund la o provocare de „blogareala” din partea lui Florin cu al lui talentirosit.com .
Dupa ce , constiincios am raspuns intrebarilor(!) mi-am pus la munca neuronu’ ca sa produca si un titlu pe care sa-l pun frumos  subiectului aci de fata . Da’ n-a vrut zau …pina cind am auzit vorbindu-se la TVdespre Post traumatic stress disorder si toate „manevrele” psihologice ce tin de subiectul in cauza. Asta-i, zise el (neuronu’ adica) ! Si dupa cita munca a depus,brrr, am zis ca are nevoie de-o pauza si de-o tigara ca sa-si „debrifeze” saracu’ intelectu’. Nu de alta da’  imediat ma apuc si de cintat.

Discovery e de vina. Asadar…

 

Sunt ce-i in gusa si-n capusa.

Aş vrea sa pot zice NU si sa nu raspund la telefon de cite ori suna cineva (a se citi ORICINE) ca sa ceara ajutorul.

Păstrez ….ma pot autonumi (exista oare cuvintul in DEX ) Diogene ?

Mi-aş dori sa-l bat pe umar pe Picasso (ceea ce-i imposibil tinind cont de domiciliul Maestrului)..si sa-i zic :” Bai putica !”…Deci, dream on girl dar, asta are un raspuns ceva mai jos !

Nu îmi place  sa mi se zica…” Vezi, ti-am zis io !”

Îmi place (si doamne ce-mi mai place) cind am dreptate.

Nu sunt suficient de crescuta in conditiile conforme cu societatea moderna.

Dansez …..aoleoooo da’ ce le mai dansez!

Cânt pina bat vecinii in teava ! (Dupa aia intra Youtube-ul in functie.)

Niciodată n-o sa mai spun NICIODATA (aici m-am inspirat de la Florin, recunosc!). Tot testez de vreo 3 ani zicerea asta.

Rar ma enervez, da’ si cind o fac…..ajung la concluzia ca n-are rost.

Plâng  …deci sunt femeie.

Sunt confuz(a) cind vine vorba sa aleg cu ce ma imbrac a doua zi.

Am nevoie (citeodata) de cineva care sa-mi zica wake up girl !

Ar fi trebuit sa pun mai multa cerneala in stilou !

Aş putea sa mai slabesc. O sa ma gindesc la asta miine ca azi tocmai fuse ziua lu’ fiemea !

 

Se prinse neuronu’ ce si cum  si , intr-un final innadi si el acolo oaresce raspunsuri !

 

2 păreri la “„Debriefing”…la Leapsa

Ai ceva de spus ?

