Fix…si de la capat

Priveam fix acele ceasului si incercam sa-mi „vizualizez” viata de acum un an . Si-mi aminteam cum era in urma cu doi ani sau in urma cu zece ani. Si ce-as mai putea spune? Ca am regrete? Ca am bucurii ? Ca am satisfactii sau placeri? Ca am tristeti? Ca am deziluzii sau amagiri? Cam prin toate am trecut. Sau, aproape pe toate le-am incercat. Am incercat acea mare si unica iubire care mi-a bulversat linistea atit de greu dobindita. Am incercat dezamagirea pe plan profesional, am incercat tristetea tradarii acelora pe care-i consideram prieteni, am incercat satisfactia recunoasterii mele intr-un domeniu de activitate unde n-am pregatire de specialitate, am incercat placerea data de un cuvint simplu spus, am incercat deziluzia negarii unei prietenii fenomenale, am incercat certitudinea gindului ca nu doar corpul conteaza intr-un anume context de spatiu si timp, am incercat gustul victoriei atunci cind un „dusman” iti intinde mina si-ti spune ca esti cel mai bun, am incercat gustul amar pe care ti-l da pierderea unei persoane dragi, am incercat bucuria simpla de pe chipul copilului meu atunci cind ii sarut fruntea, am incercat euforia creata de o rochie rosie, am incercat oroarea pe care….pe care ce ????

Ce-am facut? Ce-am realizat? Ce-am cladit in anii din urma? Nimic, pot spune. Totul e atit de perisabil si atit de mic pe scara de evaluare a marilor fapte ale umanitatii.
Ce am de gind sa fac? Ce am de cladit in anii care vor urma?Nu stiu.
Stiu doar ca voi fi tot si doar eu. Voi fi tot aceeasi care va mai trai tradari, amagiri, satisfactii,placeri,deziluzii, tristeti si, de ce nu poate iar o unica si mare iubire.

Acele ceasului bateau ora fixa.
Si nu pot spune decit: Punct si de la capat.

2 păreri la “Fix…si de la capat

Ai ceva de spus ?

