de ce nu mai vreau sa plec in America

 

Sunt absolut de acord cu zicerea care intelept graieste: „noaptea e cel mai bun sfetnic” . Ei bine,  azi-noapte am luat si eu o  decizie vitala pentru managementul vietii mele personale. Frunzarind o revista de  life-style  am dat peste un articol ce mi-a trezit interesul: „Cele mai ridicole legi impotriva femeilor”.

Si stau si ma minunez…oare cit le-a trebuit ca sa gindeasca legile astea? Si, stau iar si ma minunez pentru ca , o lege care sa interzica ceva nu se da decit daca exista un precedent „delict” . Si normal ca,  fireasca intrebare care imi vine in minte e musai una cu mai multe subpuncte:

-oare citi soti s-au plins ca sotiile le bintuie  buzunarele?

-cite doamne au vociferat atunci cind hairstylist-ul le „prafuia” de parul tuns?

-sa fie multe femeile care au capul exact la fel de mare cu  al barbatului astfel incit palariile pe care le cumpara sa le fie bune si lor ?

-cam citi soti au fost fericiti atunci cind sotia i-a muscat, mai gluma mai in serios, cu  resturile  radiculare din dotare (adica resturi de masele sau dinti)?. La subpunctul asta am unele dubii….

– frustrat de-a binelea sau  nesatisfacut trebuie ca a fost domle’ barbatul ala de-a facut sex in ambulanta

– cine contabilizeaza gunoiul de sub pres?

-cum mama saraciei,  sotul nu se gindeste ca vine in contradictie cu legea atunci cind incearca sanatatea radacinii parului de pe scalpul sotiei ?

-oare sa fi fost in pragul mortii cel care a facut plingere impotriva pantofilor de piele natura ?

-sa ma ierte Domnul, dar cite femei au traversat o mlastina imbracate fiind in fusta ?

-oare hologramele se pun la socoata ca fiind…. tablouri sau poze ?

Dar,  „Dura lex, sed lex” zice fratele latin. Te poti pune cu litera si spiritul legii ? Neaaaaaah……

De aia imi place mie  domle’  sa stau in Romania.  Ce-mi trebuie mie America cu caii ei verzi de pe pereti ?

 

Si ca sa va convingeti de ce imi pun eu intrebari ridicole , uite si linkul catre domnii/doamnele de la….. Garbo.ro

 

 

Ai ceva de spus ?

