ce-ti veni mai fato ? uite ca veni !

Zilele astea(desi as putea zice la fel de bine si..anii astia) au fost zile (ani) de mare zapaceala. Agitatie, nervi, raspundere dincolo de limita , obligatii cu carul, drepturi excluse din lista, amintiri (cele mai multe dureroase, asta doar ca sa fie tacimul cit mai  complet), plins in pumni si-n barbi si sters de lacrimi pe furis (mai mult sau mai putin), cearta, scandal, telefoane care suna pentru a cere mereu cite ceva, impins din coate pentru-n loc ceva mai fara de ca(l)cat pe bataturi, trintit de usi (in freza) ca doar face parte din schema, aiureli, manelism la nivel de dialog de intelectuali(cica!), injuraturi birjaresti, chicoteli si risete infundate ca mde, lucrurile importante si valoroase brusc nu mai exista , esente ce au dedesubturi facile si indoielnice, discutii pe tonuri de alto si soprana in regim de tramvai care da cotul la depou….La naiba! De ce  sa  schimb  toata sandramaua asta? Pentru ca pot, de aia.

Cine va vrea ceva de la mine sa se gindeasca bine inainte de-a cere.  Nu mai tine cu intratu’  asa cum intri la birt, fara sa-ti stergi noroiu’ de pe bocanci si fara sa dai un „ziua buna”. Vrei respect, atunci acorda-l ca nu te-a facut mumata cu doua perechi de ochi si stea in frunte. Vrei un raspuns onest, atunci il vei primi pe masura onestitatii tale. Vrei hahaieli si pufosenii …mai bine  schimba placa si usa la care bati.  Vrei tratament adecvat speciei bipede care are ratiune si intelepciune, atunci foloseste ratiunea si intelepciunea daca le ai in dotare. Vrei un umar pe care sa-ti plingi neputintele, atunci pune-l si tu pe-al tau la bataie. Vrei bani imprumut ..ia pune si tu jumate din suma . Vrei o fapta buna din partea mea, atunci fa si tu una pentru mine. Vrei sa rid si sa glumesc…sper ca sti de gluma si de risul care nu tine de bascalie sau misto. Vrei sa-mi povestesti cite-n luna si-n stele, atunci asculta stelele mele mai intii, ca s-ar putea sa fie mai interesante sau chiar  sa te inspire. Vrei intiietate, acorda-mi-o tu prima/ul. Vrei sa-ti recunosc superioritatea, atunci dovedeste-ti-o. Vrei sa vezi cum arata Universul  EU…intreaba-ma … ca-ti arat . Vrei sa  iubesc  inca o data …  scoate-mi resturile primeia dintre dinti (daca ai cu ce)…

De ce dracu’ scriu toate astea acum ? Pentru ca asa vreau EU si pentru ca azi mi-am dat seama (in final) ca e al naibii de bine sa poti fi stapin pe tine , pe gindurile si pe bogatiile tale. Nu mai vreau sa ma impart in N-spe mii de locuri, parti, inutile pierderi de timp sau discutii fara vreun rost . Am altceva mai bun de facut decit sa-mi cuantific notificatiile si comentariile pro sau contra.

Si daca aud intrebarea : ce-ti veni mai fato ? Raspunsul nu e altul decit: uite ca veni !

2 thoughts on “ce-ti veni mai fato ? uite ca veni !

Ai ceva de spus ?

