Cum sa te vindeci de prea multa fericire

Ea il iubeste pe el. Povestea clasica pina aici.
El e insurat.Convenabil.
Ea crede ca si el o iubeste pe ea. La fel de clasica poveste deja. 
El isi impune regulile jocului. Normala chestie, o sa ziceti.
Ea incepe sa-si masoare minutele, orele, saptaminile, anii, viata, amintirile mulindu-le dupa tiparul croit de el.Banal nu, veti spune ? 
El navigheaza pe mari si oceane de promisiuni. Tipic oare ? 
Ea crede in certitudinea unei iluzii. Indubitabila chestie.
El gaseste tarimuri noi de acostare. Previzibil. 
Ea refuza sa asculte soaptele instinctului. Prea multa iubire?
El isi incepe noile curse pe noi mari si oceane de promisiuni. Vinatoare ?
Ea inca croieste planuri si vise. Obsesie ?
El nu mai arunca mesaje in mare. Plictisit ?
Ea plinge. Cursul firesc al lucrurilor.
El dispare in zare in cautarea comorii. The end.
Ea…?
…………
Ei bine, povestea asta mi-a adus aminte de marea mea dragoste pe care am trait-o doi ani si ceva si din care am invatat atit cit nu as fi invatat, poate, intr-o suma buna de ani. Am urmat acelasi tipar si aceeasi indubitabila chestie a vinatului-vinator si m-am ales cu ceea ce pot numi, acum, a fi clasica poveste de iubire dintre o ea si un el. 
Punctul si de la capat greu l-am gasit cum, la fel de greu a venit impacarea cu ceea ce a urmat. Imi zicea cineva odata ca, nimic nu e intimplator in viata si totul nu se intimpla cu 5 minute mai devreme sau mai tirziu decit atunci cind trebuie sa se intimple. Ei bine, intelepciunea a venit ca un dus rece, odata cu aceasta zicere. Si tot ceea ce-am facut dupa marea despartire (atipica de altfel in peisajul relatiilor interumane)am facut mai mult instinctual.
Profesorul de inot avea o pedagogie speciala in cursurile lui: aruncarea celui care nu stie sa inoate direct in apa. Si-am purces si eu la a pune in practica teoria.Adica……
Am umplut desktopul cu pozele de cuplu „el si…o alta ea”.
Am ascultat doar muzica pe care stiam ca el o agreaza.
Am cautat toate mesajele pe care le-am primit de la el si le-am citit de citeva ori in fiecare zi.
Am marcat ca fiind foarte important orice update al activitatii lui, oriunde se afla.
Mi-am impus ca sa gasesc informatii despre el oriunde ar fi.
Am plins pina cind am simtit ca nu mai am lacrimi.
Am zimbit fals sub amagirea unui alt inceput.
Am facut amor cu un alt el.
Am retrait tot ce traisem 2 ani si ceva.
Am vizitat toate locurile cu amintiri comune.
Am cerut explicatii.
Am plecat departe, pentru o perioada ceva mai lunga de timp.
Am rupt orice contact cu absolut orice venea de la el.
Am decis cind voi putea sa ma intorc in matca.
Am privit rezultatele.

 Cine e ? Un el.
Ce reprezinta ? Un el.
Ce-am sperat sa gasesc ? Fericirea.
Ce-am gasit ? Un Nimic.

O părere la “Cum sa te vindeci de prea multa fericire

  1. Pingback: Sex and the City « lt.mala

Ai ceva de spus ?

