(IV) d’ale internetului : show and watch

Tocmai primisem  pe mail o  poezie de-a lui Ion Pribeagu si savuram toate intorsaturile din condei caracteristice stilului poetului cind…  suna telefonul. Ridic receptorul si nimic. Inchid.  Si iar il aud si iar ridic receptorul si se repeta povestea. Intr-un final renunt gindindu-ma ca cineva se joaca, neavind altceva mai bun de facut. Si iar se repeta istoria dar, de data asta reusesc sa ma dumiresc de unde, totusi,  venea sunetul: era de la laptop. Un videocall era on…Cine mama naibii era ? Ma uit si nu reusesc sa ma dezmeticesc cine e persoana de dincolo. Id-ul , necunoscut. Tagline-ul trimis era comun. Un simplu ‘Hi’ din care nu poti intelege prea multe. Raspund in aceeasi maniera, deschizind si video-chatul. Vad in fata mea un barbat in jurul a 30 de ani,  fara nimic special care sa atraga atentia.
-Hi
-Hi
-Show me your boobs
Ma uit la el. El se uita la mine.
-Really ?
-Yes. Quickly. No time.
Nu stiam pe moment ce reactie sa am:  sa rid, sa inchid, sa-i arat degetul din mijloc…. Dar, curiozitatea m-a impins ca sa accept jocul. Pina unde va merge cu cererile ?
-Ok.
– K…? Then show me.
-May I ask you why ?
El imi arunca o privire mirata apoi rise scurt.
-Common…I can’t believe it.
-What’s so hard to believe ?
-You didn’t do it before.
-Right.
Era vadit descumpanit.
-What the fuck…just take your clothes off and show. Nothing special in it.
-It’s not working with me.  I need an atmosphere…
-Whatttt ? You are crazy.
-Sorry ? You asked me to show you my boobs. So…
Stiam ca bluza cu care eram imbracata era destul de ‘altfel’  si-mi  permitea ca sa plusez pe aspectul asta. Asa ca, putin joc nu strica.
-Yes, look…please…do you know you are a beautiful woman, right ?
-Yes, I know it.
-Huh…so…your body express all feelings a man will want from it.
-What feelings ? Love ?
-Yes. Passion, making love as a wild horse, sorry…as a gentleman..
-Trust and friendship before of it.
-Look, lady…I’m so hard now…please !
-How so ? Common man, can’t believe it…Show me !
Se inrosise si ma tintuia cu privirea. Am arborat zimbetul meu cel mai inocent incercind sa ma abtin ca sa nu zimbesc ironic. Si , ma gindeam in acel moment la fetele care intrau in jocuri de genul asta.
-Are you serious lady ?
-More than you ever thought about…
-Show me your boobs.
Era clar ca nu vroia ca sa cedeze.
-Only if you show me first. You must teach me how to do it…
Am plecat ochii zimbind inocent. Raspunsul a venit dupa o tacere apasatoare.
-Ok. I’ll teach you. First of all, you must take off your clothes..
Si barbatul incepu sa-si dezbrace hainele, bucata cu bucata. Cind ramase in chiloti ma privi lung.
– Your turn now.
Mno…fato…acu’ i-acu, ma gindeam filozofic. Rezolva dara situatia in care cu bunastiinta te-ai bagat.
-Ok. My clothes ?
-Yes.
-This one ?
Si-am aratat bluza.
-Yes…and much more.
El zimbea ironic privindu-ma cum imi incurcam degetele printre nasturi.
-…What do you mean…much more ?
Si-a aprins o tigara si se aseza relaxat in fotoliul din care ma privea.
-Lady…you know very well what I wanted to say.
-No, I don’t .
M-am asezat si eu in fotoliul meu din fata laptopului si mi-am aprins si eu o tigara. Ne priveam unul pe celalalt nestiind ce va iesi din toata afacerea asta.
-I’m Ali .
-I’m Mala.
-Nice meeting you.
-Nice meeting you too. So polite….
-Don’t you like it ?
– I agree with this form of conversation after all, so, thanks being a polite one !
-You get what yoy give, Lady.
-Teasing me, huh ?
-Not at all. You are different than other women.
-Do you practice this sport, around the net ?
-Sometimes yes.
-Why ?
-Don’t know. Maybe I’m afraid of women.
L-am privit lung pe barbatul din fata mea. Glumea ? Spunea adevarul ? Doar el stia.
-Maybe.
-I tell you just one thing, Mala. Listen to me…
-I’m ears…
-I knew you’ll never showed me your boobs.
-Why did you undress then ?
-I don’t know. You made me to do it. Usually I get what I want.
-Not this time.
Rise scurt si ma privi amuzat.
-You are funny Lady. You know that. Do you know I love you for that ?
-Love me ?
-Yes.
-Best joke. Goooood, keep rolling on it man.
-I will.
-Why are you afraid?
Risul i se curma brusc.
-It’s not your business.
Si inchise brusc videocall-ul. Ramasesem privind ecranul si nu ma dumiream ce se intimplase. Atunci, un mesaj scurt aparu in mess.
-Sorry. I done a mistake. I thought you are Maya. Sorry, ok ?
Incepusem sa rid ca o habauca. Asta da intorsatura de situatie.
-Ok, don’t worry. It happens…
Si-am reinceput sa citesc  „Ghefilte fish” de Ion Pribeagu.  Ultimele strofe ma facura sa ma gindesc la videochat-ul meu care s-a soldat cu un esec pentru covorbitorul meu. Si, in acelasi timp ma gindeam la Maya si la disponibilitatea ei in a accepta abordari atit de grosolane ale celor cu care practica privitul si aratatul … Oare s-a intrebat ce cauta acei barbati ? Oare si-a imaginat vreodata ca, cel din fata ei se foloseste pur si simplu de o imagine pentru a-si satisface o nevoie  pentru ca , la final sa uite chiar si numele ei ? Oare si-a pus intrebarea :  Cum ar fi daca, pe cel din fata l-ar  supune la acelasi tratament ? Ar mai fi el la fel de dornic de show and watch ? Ma indoiesc,  cum, sincer ma indoiesc ca acel Ali ma va mai cauta vreodata.
” […] Sami, năucit de farmec,
Şi c-un sentiment firesc,
A-ntrebat, discret, prin glass-wand:
– Doamnã, pot sã îndrăznesc ?

– Vai de mine, Domnu’ Sami –
A răspuns ea, ştrengăreşte –
Ca la dumneata acasă !
Îndrăzneşte ! Îndrăzneşte !

Şi, deodată, Domnul Sami,
Din sapa s-a smuls, furiş
Şi şi-a luat înc-o bucată
Din bufet, ghefilte fish.”

Doamne….mare ti-e gradina ! Si gardul care-o inconjoara e atit de mic !!!!

2 păreri la “(IV) d’ale internetului : show and watch

Ai ceva de spus ?

