Raspuns pentru Adriana

‘De ce iubesti Romania ? […] Dacă tot e ziua României, voi care sunteţi patrioţi şi iubiţi ţărişoara asta da-ţi-mi şi mie un motiv să o iubesc!”. 

Intrebarea a fost lansata in ‘eter’ de Adriana Macovei (aici). Si, raspunsul meu e mai mult decit un slogan ‘patriotic’  spus de 1 Decembrie.

Aici am inceput sa traiesc cu ochii deschisi. 
Aici am invatat prima taina a mersului. 
Aici  scriu si  citesc.
Aici am fost invatata prima lectie de istorie si de geografie . 
Aici stiu ce inseamna locul asta simplu pentru universalitatea careia-i apartin.
Aici dau binete unui necunoscut.
Aici am  respirat prima data acel ” te iubesc” .
Aici am plins pentru acelasi  ‘te iubesc’.
Aici am aflat (cind tata s-a imbolnavit), ca leacul cancerului implica si o componenta numita destin
Aici am invatat ca familia e singurul meu prieten. 
Aici am inteles ca, oricit de mult as vrea sa fiu altundeva, radacinile imi ramin in acelasi loc. 
Aici am facut prima fotografie. 
Aici am tras prima tusa de culoare pe canvasul real.
Aici mi-am nascut puiul.
Aici imi cresc urmasul.
Aici vreau sa fie locul care sa-l invete ceea ce eu stiu azi. 

Aici am mindria lui „EU” pentru ca aici sunt ‘EU’.
Aici,  locul asta  este  ‘AL MEU’.

Si nimeni si nimic, din lumea asta mare, nu poate sa-mi conteste dreptul pe care-l am asupra acestui mic si simplu loc numit ACASA. Cum, nimeni si nimic nu poate contesta dreptul pe care locul asta mic si simplu il are asupra omului care sunt.

4 păreri la “Raspuns pentru Adriana

Ai ceva de spus ?

