Visul unei nopti de-argint

For Silvester
31. 12. 2011
(h: 23:25)
Coapte sunt.
si sufletului meu ii zic
du-te de le-aduna ale tale ginduri 
amanunt.
Sa le vreau adinc in mine?
Sa le las printre-ale mele ginduri ?
Sa le sorb cu cerul gurii ?
Sa le pictez in rinduri?
De ce-as face asta acum si numai asta
cind luna dintre stele farima-se-n picturi
si-n acrostihuri 
de celesta ?
De ce visez cu ochii larg deschisi
Acele  lumi straine mie miine ?
Cind o chitara de poet nebun
Mi-i cinta azi pe cei alesi.
Si-atunci genunchii-mi plec
In fata-mi gindului ce strig-a nebunie.
Si lacrimile fug in rind
Si-n portativ de cintec.
Doar  Eu si Eu-l
tristetii degetelor ce-ating imagini goale de
memorie.
iluziile pudrate-n roz
mimindu-si somnul.

Ai ceva de spus ?

