Saga cu Tuluz

Cineva imi spunea odata ca suntem o familie de ‘inediti’. Eu cred doar ca, traim o normalitate a noastra, poate ceva mai anormala decit a majoritatii.

Acu’ citeva zile primesc de la frate-meu un email cu subiectul ‘Breaking news’. Nimic neobisnuit. Imi facea vorbire despre Tuluz*. Same old story. Dar…

„Misto…sunt de acord cu toate cu exceptia faptului ca dai pisica afara pe timpul noptii….(aici se referea la subiectul email-ului ce i-l trimisesem eu – nm.)Tuluz doarme pe un pat de moare lumea: o perina pe un taburet mare pe care l-am luat sa tinem papucii. Fac o poza si ti-o trimit.

Luni l-am lasat afara ( il lasam afara pe timpul zilei si il bagam inapoi in casa inainte sa ne culcam) ca sa-si aeriseasca creierul si de obicei lasam usa intredeschisa. Eram in bucatarie, mincam ceva…il vad ca deschide usa cu capul si ceva ii atirna din gura…a prins un soarece. Sa dau in damblageala…unde crezi ca-l duce? Sub pat in dormitor. Sa mor!!! Miha** incepe sa schiaune ‘cum o sa dorm eu acum in pat cind stiu ca este un soarec underneath?’ 

OK…singura noastra sansa este sa-l lasam sa-l manince, asa ca am tinut quiet. La un moment dat iese Mr. T. de acolo, agale si apasat si se intinde pe covor in sufragerie.Foarte multumit si aproape adormit. Ne uitam la burta lui – parea mai mare ca de obicei, deci l-a mincat. Suntem OK. Ne facem noi treaba, eu ma uitam la TV, Miha mai aranja cite ceva prin Den….la un moment dat vad ceva cu coada ochiului, ceva care aparent a trecut din dormitor prin sufragerie spre usa…Vedenie, ce poate sa fie altceva? Dintr-o data, T. se repede spre usa si incepe sa scormoneasca pe sub papuci, pe sub o noptiera…Fuck!!! Asta-i soarecele!!! Sa mor nu altceva.Incep si eu sa-l urmaresc. Iese soarecele de acolo si da sa fuga prin sufragerie, il scap, nu pot sa-l prind, trece pe sub picioarele lui Miha, asta numa’ nu lesina. Se baga sub masa din sufragerie. Eu ma uitam la un capat, Tuluz la celalalt capat…’bagate-as in pizda ma-tii de cretin, cum dracu’ l-ai scapat din gura de-a fugit, timpitu’ dracului?’ Tuluz renunta la urmarire si se duce sa se culce in dormitor. Soarecele (din fericire) o ia inapoi spre usa. Il urmaresc, scotocesc pe sub papuci, fuge din nou si il prind linga charger-ul de la laptop si ceva fire ce erau pe jos. Il arunc afara si termin bilciul…Ce noroc am avut ca l-am prins! O intreaga Saga!!!”

No comment.N-am  inteles totusi cine s-a bagat sub masa din sufragerie. Dar mai are vreo importanta ?



Legenda:
*Tuluz – un birmanez cu ochii verzi si cu blana stufoasa si neagra ca pacura; in alta ordine de idei, un batrin si grasuliu mirtan care s-a adaptat conditiilor traiului la bloc si care-si revendica acum apucaturile ancestrale (dupa ce proprietarii au schimbat etajul 17 cu casa pe pamint)
**Miha – nevasta



2 păreri la “Saga cu Tuluz

  1. Greetings! I know this is somewhat off topic but I was wondering which blog platform are you using for this site? I’m getting tired of WordPress because I’ve had problems with hackers and I’m looking at alternatives for another platform. I would be awesome if you could point me in the direction of a good platform.

    Apreciază

Ai ceva de spus ?

