de ce mi-e lehamite?

Nu stiu de ce, asa deodata m-a luat cu stare da rau. Sa lesin nu alta. Poate o sa ma intrebati ce-am mincat, cum de altfel e absolut fireasca  intrebarea. Si-atunci stau si-mi scarpin nedumeririle si nu gasesc raspuns. Si simt ca ‘ma taie la lingurea daca cuget mai mult'(asa zice Pandele). Bravos fato daca ai ajuns sa citezi din filozofia pandeliana. 
N-am mincat cine stie ce…doar in limitele normalului si-a ceea ce maninca un om care are decenta si responsabilitatea celor puse pe masa.  Adica..colea nitica brinza cu mamaliga si-un mot de smintina numa’ bun sa ‘ude’ locul pe unde merge maglavaisul. Si-atunci? Sa fie cafeaua? Haida de, nu-i prima pe care-o beau. Sa fie ceaiul de tei baut aseara (ca raspuns la lungile insomnii de care am parte in ultima vreme) ? Nu e nici asta primul ceai de tei din viata de insomniac. Oi fi gravida si n-oi sti? Ma-ndoiesc (si asta din multele si foarte obiectivele motive). Atunci ? Dar, ce mai tura-vura, ca sa uit de tot si toate am dat drumul la muzica si-am purces la a face ceva-ul ala dulce care a fost solicitat de jumatatea oficiala. Niste cosulete cu nuca. Si citesc reteta si-atunci  ma apuca lesinul mai tare. Asta-i buna!

Dar, onorez cu brio comanda(daca nu ma credeti intrati aici) apoi ma asez la laptop cu intentia vadita de-a ma relaxa. Aveam de retusat o pictura. Pina ma dumiresc de unde sa o apuc zic, hai sa-mi vad notificatiile din Facebook. Si citesc…si mai citesc…si iar mi se face rau….Nu-i a buna.Si m-a traznit cu o lehamite si-un refuz de-a mai citi de m-am speriat.Ca sa ma luminez ce si cum cu lehamitea, intrai si-n Google ( ca doar el le stie pe toate). N-a fost sa fie. Da-o-ncolo de treaba…da’ chiar nimeni nu poate sa-mi zica de ce mi-e lehamite? Zau !
Mai bine merg sa dorm. Sper sa si pot.
 

           

*multam celor de la paracetalol.ro dar si celorlalte site-uri de profil pt. pozele expediate in lumea mare

h: 14:00  Update la  materialul de mai sus :  am gasit leacul!  In sfirsit! Multumesc  Monica Delia Radu !

O părere la “de ce mi-e lehamite?

  1. Pingback: Adiemus « lt.mala

Ai ceva de spus ?

