Facebook si-o campanie antidrog

Cind spui campanie antidrog spui multe. Si mesajul pe care-l transmiti ar trebui sa mearga in multe directii: catre cel care e direct implicat in toata sandramaua asta, catre cei care sunt in imediata lui apropiere, catre cei care sunt abilitati in a oferi ajutor specializat si catre cei care ar trebui sensibilizati in a nu fi potentiali consumatori.
Exista programe nationale care se ocupa de toate astea. E oare destul? Mai mult decit atit, se face ce/cum ar trebui facut totul ? 
Am vazut un clip promotional al celor de la ANA (Agentia Nationala Antidrog). Absolut insipid si neinspirat, dupa parerea mea. Daca ai vedea clipul fara a sti in ce scop a fost facut, habar n-ai avea pina la final cind, un mesaj scris apare pe ecran. 
In campania ABSENTUL, derulata de ANA s-au facut preteste de mesaj/slogan in mediul liceal. Nimeni nu zice insa cu ce rezultate (dar, cred ca pot sa-mi fac o idee in privinta asta). Nu zic ca nu-s bune afisele, materialele promotionale dar nu au acel (suficient) impact pe care tu ca organizatie il vrei.
Si-atunci am aruncat o privire si-n ograda altora. Si absolut intimplator am ajuns pe un site al IADA (Israel Anti-Drug Authority) cu al lor program ‘Drugs Set Your Timeline’ lansat pe Facebook. Parca, cu totul altfel arata. Exemplu concret, fapte/imagini rupte din realitatea imediata, mesaj simplu, impact maxim si o posibila sensibilizare a unui numar mare de potentiali consumatori, tinind cont de citi utilizatori ai binecunoscutei retele sunt. Punct ochit, punct lovit.
Involuntar ma intreb: cine sunt cei care se ocupa de  toate campaniile astea si, mai ales, cit de abili/inspirati sunt pe felia lor de activitate ?
 
Si, zau ca mi-ar fi placut sa vad si-n campania romaneasca ceva in genul celor vazute in campania israeliana. 

Ai ceva de spus ?

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s