Cuget deci exist

Zicea o vorba din batrini ca ” daca stai cis, cugeti drept”. Cis am stat, ca nu-i tocmai comod sa stai ciump in timp ce incerci sa faci un foc cu lemne verzi. Si-atunci am inceput sa cuget. 
Ca sa se arda lemnele verzi, am nevoie de aschii uscate.Ca sa am aschii uscate, trebuie sa le fac. Ca sa le fac, trebuie sa cobor in beci. Ca sa cobor in beci, trebuie sa am lumina acolo. Ca sa am lumina acolo, trebuie sa inlocuiesc becul care s-a ars acum doua zile. Ca sa-l inlocuiesc, trebuie sa merg la magazin sa-mi cumpar altul.Ca sa merg la magazin, trebuie sa trec mai intii pe la ATM. Ca sa trec pe la ATM, trebuie sa stiu cit mai am pe card. Ca sa stiu cit mai am pe card, trebuie sa-mi caut chitanta de la ultima tranzactie. Ca sa-mi caut chitanta, trebuie sa rascolesc mapele cu chitante. Ca sa rascolesc mapele cu chitante, trebuie sa merg in birou. Ca sa merg in birou, trebuie sa trec prin dormitor. Ca sa trec prin dormitor, trebuie sa am cale libera. Ca sa am cale libera, trebuie s-o fac. Ca s-o fac…da’ de ce s-o fac ??? Ce vroiam ? Ah, da ! Niste mere coapte in  cuptorul electric si-o cana cu vin fiert cu scortisoara. Pe aragaz.
Doar e Valentine’s day si eu am o plasa cu mere. Cogito ergo sum. 
Simplu, nu ?

2 păreri la “Cuget deci exist

Ai ceva de spus ?

