DA

Ce zice DEX-ul ?
DA adv. Cuvânt care se întrebuințează pentru a răspunde afirmativ la o întrebare sau pentru a exprima o afirmație, un consimțământ. ◊ Loc. adv. Ba da, exprimă răspunsul afirmativ la o întrebare negativă. – Din bg.rus.scr. da. 

Ei bine, DA, am fost sa votez. Am ales sa fac ceva. Am inteles ca numai in felul asta se poate schimba ceva. Am crezut in ceea ce puterea unui singur vot poate sa faca. Poate ca nu are importanta dar, conteaza.

Am ales omul care am crezut ca poate sa spuna si sa faca ceva in cetate. Am ales omul de a carei probitate morala nu ma pot indoi, pentru ca nu am motive s-o fac. Am ales omul si oamenii care sa ma faca sa ma razgindesc atunci cind sunt tentata sa spun : ‘mi-e scirba de cei pe care i-am ales”.
Poate va avea importanta faptul ca e femeie, cum, poate ca va avea importanta faptul ca, concitadinii mei au iesit din case miscindu-si nepasarea catre urnele de vot. Si mai cred ca un lucru bun s-a intimplat azi, ca un raspuns afirmativ dat unei stari de fapt mai mult decit negative.
Cu Domnul inainte !

Ai ceva de spus ?

