Status de Sinziene

Cred ca vreau ca noptile astea de Sinziene sa fie asa cum vor ele. Mi-e prea plin sufletul de tot ce s-a intimplat bun in viata mea pentru a ma gindi acum la altceva.
Cred ca mi-e destul atit cit am primit, multumind in acelasi timp vietii pentru cadouri.
Cred ca pot numara pe degetele de la o mina prietenii adevarati care sunt linga mine. Si e suficient.
Cred ca timpul m-a invatat ca pot avea incredere in ceea ce-mi aduce pe tava fara sa misc un deget, platind doar cu rabdare.
Cred ca toata lumea din jur nu se rezuma la „CIT” ci „CUM”.
Cred ca, mai devreme sau mai tirziu, orice dorinta se implineste.
Cred ca, atunci cind esti timpit nu te poti astepta sa fii resplatit decit cu o idiotie.
Cred. Si e destul.

Ai ceva de spus ?

