O minuta de ajutor

Acum citeva minute am citit o postare de admin pe blogul Vienelei si, daca sunteti interesati de unele sfaturi de bun simt date de pretenu’ Rusanu (aka unul dintre talentele irosite) incepatorilor intr-ale blogarelii, atunci puteti accesa  linkul aici . Nu atit ideea de sfat a fost cea care mi-a bintuit neuronul cit interpretarile ce rasarira in capetele unora care au comentat pe marginea articolului respectiv.   Si, iata cum, un fapt, aparent banal, ma facu sa pun minuta pe mouse si sa scriu materialul asta care, de fapt, nu e altceva decit o cerere de ajutor .

Cam asta ar fi faptul de la care am plecat:

-una bucata site de fotografie care face 2 anisori de viata si vrea sa sarbatoreasca facind un bairam cu una bucata concurs cu tema libera, la alegere. Simplu nu ?

Acum vine marea navirneala pentru ca, din cele peste 2000 de poze pe care le am in arhive nu ma pot hotari doar la una. Am 5  selectate din care doar una pot s-o vir in concurs.  Cer prea mult  sa va dati cu parerea spunindu-mi care dintre ele va place mai mult ? Sau care nu va place caci, si asta e posibil…

 

****

baby fish

 

reflectie

dimineata cu ceata si soare

la pescuit

 

troita

 

 

 

 

 

 

 

 

*****

 

Cu multumirile de rigoare…semneaza Mala Teaha.

 

 

8 păreri la “O minuta de ajutor

Ai ceva de spus ?

