Nelica sau Sofronica. Adica io !

Azi am avut chef de glume si de-a glumi. Fara sa bat prea multe cai virtuale dau peste un link care duce catre pagina unuia, pe numele sau de scena….StudentuArdelean, pagina gazduita de fata cartii aici ( normal, cum ar fi putut fi altfel?). Pagina avea si un generator de nume, zise ardelenesti si, cum curiozitatea isi face cuib in tata regula in crestetu’ meu am zis ca ar fi momentul sa mi-l aflu si io  pe-al meu. Numele adica…

Dupa ce mi-a intepenit falca delectindu-ma cu numele altora ca, bag sama ca n-am fost singura care a aplicat invitatia, am aflat ca-s NELICA sau  SOFRONICA.
Cu primul mai merge, cu al doilea, hmmmm,  parca nu-s in clar in privinta originilor.
 
Care-s altii ?
Lele Ană 
Anută Floarea 
Tita Lii Puchi 
Floarea lu’ Futicau 
Gherghita lu’ Pirosca 
Lele Saveta 
Toderut
Ambroziu
Petrica Chioru 
Vasale al’ din pciata 
Chetia 
Ilisie
Aurina Culaii  
Ungurul Gheorghe 
….si lista e lunga.
 
Cum am ajuns taman in ograda SudentuluiArdelean? Simplu. De aici. Cititi, vedeti despre ce e vorba si, feel free sa faceti ce va place.
Pina una alta, a voasta ma semnez…
*
*

One thought on “Nelica sau Sofronica. Adica io !

  1. Pingback: Să visăm la vacanță | Doipedoi

Ai ceva de spus ?

