…daca nu-i si fudul

Cum rar am replica la ‘intruziunile’ (asa-i ca suna pretentios?) nedorite in viata mea , preferind fie sa intorc spatele fie sa tin la distanta ceea ce ma deranjeaza, ei bine, de data asta chiar mi-am iesit din pepeni.

Se trezeste neica nimeni, asa-zis prieten care, culmea, mi-e si oaresce rubedenie, sa-mi tina lectii de morala si moralitate vis-a-vis de materialele scrise. Mai mult, pluseaza dobitoceste pe ideea unei reciclari si-a unei schimbari la fata a jurnalului aci de fata. „Prea colorat, prea vetust, prea neinteresant, prea lipsit de continut. Baga si materialele mele pe blog. Va ridica pr-ul tau, vei vedea.” Nu zau ! M-am enervat, m-am agitat, m-am spumuit ca sampania, m-am gindit la cele spuse si-am zis intr-un final…Forget about ! Nu ar merita nici macar dreptul la replica. Si, poate ca asta o sa si fac. Aplic teoria in practica gindindu-ma la acele prietenii care mai mult consuma decit construiesc. Ma gindesc la acele relatii de rudenie care vad relatia in sine ca un cos de gunoi in care trebuie sa bag tot ce mi se da.
‘Frate’, fie accepti fie nu, o amicitie e la indemina oricui. O prietenie ramine a fi dezvoltata pe baza unor relatii interpersonale si a unor experiente care sa lege cumva experientele proprii. Trebuie sa stii ce si cum sa dai, ce sa primesti si cum sa spui nu. 
Daca eu spun NU, asta nu inseamna ca te respect mai putin. Daca spun DA, asta nu inseamna ca accept orice deseu al tau. Daca indraznesc sa nu fiu de acord cu tine asta nu inseamna ca te voi vinde pe-un pumn de arginti. Totul tine de perceptia mea asupra a ceea ce tu oferi ca imagine si experienta. Nu te astepta sa te pretuiesc mai mult doar pentru ca m-ai pus la punct aratindu-ti masura talentelor tale. Trebuie sa stii si cum sa-mi ceri asta. Nu te astepta sa-ti spun „vai ce te iubesc de nu mai pot” doar pentru ca suntem rubedenii de-al tzsp-elea grad. Nu de alta dar, trebuie sa si simt ceea ce spun. Lasa-ma sa spun necenzurat ceea ce vreau sa spun si-atunci vei avea parte de toata atentia mea. Arata-te interesat de continutul spuselor mele, incearca sa intelegi ce sta in spatele cuvintelor si-atunci poti avea pretentia sa visez alaturi de tine. 

E un privilegiu pe care ti-l acord, nu crezi ?
***
Daca n-ai inteles nimic din toata polologhia mea de pina aici, nu-i nici un bai. Mai poti citi inca o data….Si, daca nici asa nu te dumiresti cum sta treaba atunci iti spun mai pe sleau: nu ma intereseaza pr-ul, scriu pentru ca-mi place, nu particip in vreun concurs de web design iar banii (atit de visati/vizati de tine, chestie de perceptie si limba, nu?) din materialele astea sunt visele (prea)frumoase si (prea)orgasmice pe care le am doar in momentele (prea)rare de mari satisfactii scriitoricesti.
Acum sper c-ai inteles.

 

7 thoughts on “…daca nu-i si fudul

  1. Cineva spunea un sirop despre iubire,dar se aplica genial la ce aiscris tu
    „Daca cineva te iubeste asa cum stie el,nu cum iti doresti tu,asta nu inseamna ca nu te iubeste”

    Apreciază

  2. Pingback: De-a risu’-plinsu’ si chinurile facerii « lt.mala

Ai ceva de spus ?

