Mate…iara ?!

Cred ca incep sa am lipici la mate(matici) din moment ce-am inceput sa transform paratarul * asta intr-un loc unde sa postez probleme de logica & stuff (cool, nu ? asta ca sa fiu in acord total cu generatia plicti ). Probabil ca-mi voi primi suma de injuraturi blogosferice sau mesingeresti (?), poate ca voi atrage blagosloveniile impatimitilor stiintelor exacte (as vrea oare?) sau…poate ca ignoranta totala va fi cel mai bun raspuns. Dar parca, citeodata, simt nevoia sa ies dintre retele de socializare, sa-mi scot neuronul dintre culori si sa-i dau bataie cu probleme de mate. Iara. Asta, in cazul in care fie-mea n-are solicitari de aceeasi factura. Si, ca sa n-o mai lungesc cu semantica ca, cine stie ce fond si forma voi mai gasi, hai sa (s)pun problema.

 
Daca…
2+3=10
7+2=63
6+5=66
8+4=96
 
Atunci…
9+7= ? 
*
Legenda:
*paratar=bucata de material agatata pe un perete, pe care se cos diverse ziceri, mai mult sau mai putin inspirate, acompaniate de imagini la fel de sugestive precum zicerea.
……………..
Update facut la 2 minute dupa publicare: postarea de azi e modul meu de-a sarbatori GivingTuesday, ca Friday a trecut.

11 păreri la “Mate…iara ?!

  1. inainte sa citesc raspunsul tau, am gasit solutia si o explic.
    10:2=5, iar 2+3=5
    63:7=9, iar 7+2=9
    66:6=11, iar 6+5=11
    96:8=12, iar 8+4=12
    Raspunsul final este 144, pentru ca am nevoie de cifra care, impartita la 9, sa dea 16, iar aceasta poate fi aflata inmultind 16 cu 9=144.
    mai pune din astea dar fara solutie😀

    Apreciază

Ai ceva de spus ?

