Granny la Grammy

de la granny la grammyHaaaaaaaa ..iaca-ta c-am facut-o si pe asta. In loc sa-mi vad de treaba mea de mujera coapta, cu cileghi acasa si cu tate cele la locul lor (cel putin asa cred), ma vad nevoita sa accept provocarea unui nebun frumos al marelui oras si sa comentez nominalizarile pentru Grammy 2013.  No shit, de parca m-as pricepe la a comenta noul val muzical care-a maturat in cale totul, precum ostirea cea viteaza ! Pariu-i pariu.
Dar, toate incep sa prinda substanta si forma dupa ce-am frunzarit olecuta prin tomberonul marelui net muzical. Si, parca totul incepe sa prinda si contur in urechea mea cea conservatoare si clasica. Iar, daca am invatat sa cred in acel ‘niciodata sa nu spui niciodata’, ei bine… nimic nu-mi va parea absolut aiurea atunci cind vine vorba de showbiz, afaceri in muzica sau clasamente mai mult sau mai putin subiective. La urma urmei, aproape totul tine de bani, bani…. si iar bani. 
Pare-se ca de data asta, nominalizarile au mers in alte directii decit s-ar fi asteptat majoritatea.
Carly Rae Jepsen, senzatia noului val, cu „Call Me Maybe”(digerabila muzica, pentru mine cel putin), reuseste doua nominalizari la Song of the Year si Best Pop Performance. Si hai sa fim seriosi, cum sa nu-mi placa… ca parca suna ca Hansonii anilor 90 carora le fredonam in draci melodiile ?! Bashca ca are si-un videoclip frumusel tare !
Next pe lista … Bruce Springsteen ! Oh da ! Parca mai vine de-acasa. Muzica stiuta, cunoscuta, admirata, cintata si cumparata. O fi cistigat el alegerile pentru presedintele Obama dar, tot ce primeste de la Premiile Grammy sunt nominalizarile pentru Best Rock Album si Best Rock Performance. 
Miguel e urmatorul. Who ? Cine-i pruncutul asta ? Youtube ma edifica. Iar nominalizarile pentru Song of the Year, Best R&B Performance, Best Urban Contemporary Album si inca alte doua ma fac sa plec urechea spre muzici care parca-mi spun ceva frumos. Chiar mi-a placut. Sau poate Frank Ocean sa-l bata pe umar, acolo la CBS si sa-i zica ‘Hai, pa!” ? Om vedea.
Si vine duduita Kelly Clarkson cu al ei „Stronger „(What doesn’t kill you) si spulbera asteptarile fostilor si actualilor ei fani, mai mult sau mai putin imberbi si toate astea pentru nominalizarile la Record of the Year, Song of the Year si Best Pop Solo Performance. Hai zau ! Sincer, nu ma dau in vint(da’ defel !) dupa muzica ‘mneaei si-n mod special dupa acest ‘Stronger’. De ce oare? Habar n-am.
La muzica alternativa cica e un mare si lat Gotye. Termenul de muzica alternativa nu mi-e chiar complet necunocut, poate de aceea am si ridicat sprinceana cind am citit nominalizarea.
Acestea fiind zise, misiunea s-a-mplinit si-am cistigat si eu o nominalizare la Best Granny‘s Comment Performance :)) , adica un pariu frumusel in care miza a fost o carte despre self-development … asta asa, ca sa fiu in trend si sa zgiriu urechea nationalista a celor care bat buca obrazului pentru folosirea limbii engleze intr-un material scris intr-un lexic pur mioritic.
Scopul scuza mijloacele, nu ?

O părere la “Granny la Grammy

  1. Pingback: Arsita desertului | lt.mala

Ai ceva de spus ?

