Omul cu-a lui carte

Omul cu-a lui carte„Din privirile speciale nu iesi niciodata, dar le vei cauta intotdeauna. „Acasa” te asteapta mereu. Si culmea…Nici nu trebuie sa bati la usa.”

Cam asa spune Dani Mitre, undeva, spre mijlocul unei carti lansata de curind pe piata de specialitate. Daca ai curiozitatea ca s-o incepi, te asigur ca n-o vei lasa din mina pina nu-i afli finalul. Si paradoxal,  cartea nu are un final. Incursiune fantastica pe un tarim fantastic al introspectiilor intime, ‘Pasi printre voi’ e o calatorie continua printre ego-urile care colocateaza un anume moment, timp si spatiu din viata fiecaruia dintre noi. De aceea, din punctul meu de vedere, cartea nu se vrea a fi doar un jurnal al starilor si cautarilor emotionale(si nu numai) ale lui Dani Mitre ci si o intrebare(poate nerostita de multi dintre noi)care-si cauta raspunsul propriu. Aceleasi intrebari ne-au marcat(poate) existenta la un moment dat, aceleasi sau poate alte raspunsuri am gasit. 
Dar, ceea ce este special la o carte scrisa de un barbat care recunoaste ca stie sa plinga e, nu doar acel „acasa” unde nu trebuie sa bati la usa pentru ca esti oricum binevenit ci faptul ca, incasarile din vinzari merg catre cei carora Dani le-a subscris o parte din timpul si priceperea sa, cei care traiesc intr-o lume comuna noua tuturor insa atit de diferita. 
Daca accesati  linkul veti gasi materialul de promovare a cartii, material unde autorul stie sa se descrie mult mai bine decit o pot face eu. Si tot acolo gasiti si formularul de comanda a cartii. 
Eu azi am primit-o, azi am citit-o. Si nu-mi pare rau. Am o carte cu dedicatie si autograf, carte care mi-a facut o reala placere s-o lecturez, am daruit(poate) un zimbet unui copil care abia invata cum s-o faca si … s-a intimplat exact asa cum d-l Petre Don a ‘prezis’ in prefata cartii: sunt mai bogata cu o dragoste.

O părere la “Omul cu-a lui carte

  1. Pingback: Lectură. Defăimarea lui Paganini « Daurel's Blog

Ai ceva de spus ?

