Fet(z)e ale unora

Se zice-n tirg ca fat(z)a face haina iar haina omul. C-o fi adevarat, ca nu…zau daca ma pricep a zice. Insa, unii chiar au talent in a se prezenta, atit in fata natiunii cit si a celor din jurul lor.

Patrulind de-a lungul fet(z)ei cartii, aka Facebook  dar si a netului am gasit niste cover photos excelent imaginate si facute. Habar n-am cine sunt autorii sau cine sunt proprietarii lor dar, mi-a placut fie mesajul din spate, fie impactul vizual. Si, ca o cireasa de pe tort si o contrapondere a ceea ce altii prezinta pe sticla, iaca ce-am gasit si-n patrularile mele din spatiul atit de tangibil si de real care ma inconjoara. 
Sa mai ziceti ca romanii nu-s poeti  si ca viata nu bate sticla !
Fet(z)e ale unora
*
Fet(z)e ale unora
*
Fet(z)e ale unora
*
Fet(z)e ale unora
*
Fet(z)e ale unora
*
jeremy-bronson
*
Fet(z)e ale unora

6 păreri la “Fet(z)e ale unora

Ai ceva de spus ?

