Mobile photography

Mobile photographyIntimplator sau nu, parcurgind regulile concursului de fotografie de la WPO si frunzarind blogurile de pe site-ul cu pricina am dat peste un articol extrem de interesant, articol care instantaneu mi s-a lipit de suflet: ‘Mobile photography’. Citind si recitind ceea ce, un fondator si un  Editorial Director al theappwhisperer.com spune, am ajuns sa-mi clarific nedumeririle dar si sa-mi raspund intrebarilor pe care mi le-am pus in legatura cu fotografia realizata cu ajutorul unui telefon mobil. Mult timp am crezut-o cenusareasa genului insa, vazind ce importanta i se acorda mi-am reorganizat prioritatile de suflet in ale fotografiatului.

Majoritatea fotografiei realizata de mine a fost facuta cu al meu SonyEricsson, fotografie mult timp tinuta in sertar tocmai din teama de-a nu parea ridicola vis-a-vis de ‘celebritatile’ scoase de DSLR-urile cu nume ‘princiar’. Toata fotografia de pe blogul culinar a fost facuta cu SonyEricsson cum, aproape toata fotografia de pe blogul de specialitate a fost luata tot cu aceeasi umila dar atit de draga mie, scula. 
Acum, poate ca m-ati inteles de ce, in ultima zi a anului am spus ‘Multumesc’ acelui copil care mi-a gasit telefonul pierdut, cum la fel spun si azi. Si cum as putea sa nu spun ‘Multumesc’ atita vreme cit aproape cinci mii de fotografii au trecut prin lentilele mobilului Sony insumind cinci mii de emotii, momente, realizari, esuari, bucurii sau tristeti ?

 

3 păreri la “Mobile photography

    • Mi-e draga si mie fotografia asta. Frate-meu cind a vazut-o m-a intrebat de ce n-am cusut cu ata de pinza de sac marul de gutuie ? Ar fi fost mai ‘cald’ fata de metalul capselor? :)) Chiar n-a glumit dar mi-a dat de gindit…

      Apreciază

  1. Pingback: Gilceava din sifonierul de lemn de trandafir | lt.mala

Ai ceva de spus ?

