Tot ce este nu pare a fi cum e

tot ce este, nu pare a fi cum e

mi-e dor de tine iubire

si te-am intors invers.
cu gindurile-n papuci
si cu ideile-n buzunare
mi-e dor de-un gust de cuvinte.
dulcea 
taina a degetelor amare.
 
si invers te-am pus iubire.
pe-o iarba de lunca
in nemarginire .
doar marginirea cu nori agatati 
ca inelele de degete
incearca sa faca pasi
pe-un drum cu praf de apa.
caci tot ce este nu pare a fi cum e.
 
mi-e dor de tine iubire
si invers te-am pus
caci tot ce este nu pare a fi cum e.
*
*
*
Amintiri din blog:
*

4 thoughts on “Tot ce este nu pare a fi cum e

    • Multumesc pt. ginduri Magda!
      In alta ordine de idei, butonul LIKE cred ca e undeva sus, pe bara, pt. ca aici nu-l pot adauga din cauza unor setari aiurea pe care le-am facut eu in urma cu ceva timp. O sa vad cum o sa pot sa restaura „defectiunea” produsa de nestiinta ! :))

      Apreciază

Ai ceva de spus ?

