Reflexii si reflectii(2)

„Frumosi sau urati, prosti sau destepti, norocosi sau ghinionisti, intre doua certitudini – nasterea si moartea – suntem in stare sa renuntam la multe idei si la o droaie de idealuri: dar, pitita undeva in suflet, pastram nebiruita aspiratia spre fericire. Oricum, cu toti ne consideram niste candidati, posibili alesi la un scrutin al destinului. Sperand… Sperante ni se vand cu tona, iar noi abia asteptam sa fim mintiti. Ne mintim la randu-ne cat ne tin puterile, tragand nadejde ca macar o data, una singura, fericirea are sa-si arunce ochii si asupra noastra. Desi ea nu prea are obiceiul asta, noi condamnatii la viata, cutreierand prin lume intr-o doara o tot pandim. Ne automintim. E poate cea mai frumoasa inchipuire plasmuita de mintea nostra, o umbra propice la care ne adapostim, cand in moalele capului ne bat razele unui soare nemilos, pe drumul nostru intre doua certutudini.”

Ileana Vulpescu Candidatii la fericire

*

reflexii

*

Materialul a fost realizat pentru tema “Reflexii in oglinda” propusa de SoriN. Mai multe detalii le gasiti la el pe blog.
Daca vreti sa participati, trebuie doar sa publicati un material pe tema data, atasind linkul catre pagina respectiva.
*

Pe aceeasi tema: Reflexii si reflectii (1)

30 thoughts on “Reflexii si reflectii(2)

  1. Și cum să nu fim candidați la fericire, oare, cum am putea?! Tot ce facem, facem pentru fericirea celor dragi sau a noastră. Iar dacă cei dragi sunt fericiți, și noi suntem. Fotografia e fermecătoare, o reflexie care te face să reflectezi. Weekend frumos de tot îți doresc!🙂

    Apreciază

    • M-a pus pe ginduri citatul d-nei Vulpescu! E atit de simplu dar atit de incarcat de mesaj incit vrei-nu vrei te gindesti la tine ca la un posibil candidat pentru fericirea suprema. Insa, cu sufletul e o joaca continua in care regulile nu-s facute de proprietar.
      Un weekend excelent sa ai si tu alaturi de cei dragi!

      Apreciază

  2. Dintre toate legendele si miturile…Cutia Pandorei mi s-a parut intotdeauna a ilustra cel mai bine nazuinta noastra spre ceva mai bun. Spre o alta zi posibil fericita. Altfel viata nu ar avea sens… Dar cand se pierde speranta? Caci uneori, unii dintre noi…o pierdem…
    Imi place Ileana Vulpescu desi n-am citit decat Arta conversatiei… Iar referitor la pierderea sperantei…ma gandesc chiar la ea. Ce i-a mai ramas? Ce speranta mai are? Cata tarie mai are sa traiasca…am si vazut-o acum cateva zile…intr-un promo la un fel de interviu, ceva… Si am admirat-o…
    Multumesc pentru clipa de reflectie…asupra vietii mele dar si-a altora…

    Apreciază

    • Elly draga..n-am citit ‘Arta conversatiei’ si s-a intimplat asta din motive ce tin de…indiferenta(cred) si de nepasare insa, bucati scrise si raspindite prin diverse publicatii online, si nu numai, apartinind Ilenei Vulpescu savurez ori de cite ori am ocazia. Pe udneva simt ca ne asemanam in gindire. I-am admirat stilul scriitoricesc. I-am admirat personalitatea. I-am respectat sufletul care a stiut sa treaca peste cele intimplate. Si, cred ca nu degeaba spune ca nu face pariu cu viitorul cum e imprudent sa faca unul si cu trecutul. Are o tonicitate aparte femeia Ileana Vulpescu si e de admirat.

      Apreciază

  3. Interesant citatul,alaturi de casa care nu mai exista.Fiecare intelege cum il duce capul.Fotografia e super-reflexie.Multumesc si eu de vizita.Toate bune!

    Apreciază

  4. Pingback: Copilarim | lt.mala

  5. Pingback: Power | Mala Teaha

Ai ceva de spus ?

