Reflexii si reflectii (3)


Am hranit orgoliul ucigand iubiri 

si-mi asum sentinta iernii din priviri 
Pentru multi paiata, la putini indemn 
M-am purtat cu zeii si fricos si demn 
M-am tarat pe burta, am zburat prin cer
Fara ca vreodata invoit sa cer. 
Partea mea cea neagra cu noroiul mort
Partii mele albe i-a tot fost suport 
S-au tot rupt din mine cei flamanzi de har 
Fara sa-si asume ultimul pahar. 
si degeaba inger, drac platit din plin 
Inaltarea mi-este singurul declin…
Nicu Alifantis- Risipitorul de iubire
*
reflexii-1
*
reflexii-2
*
reflexii
*
Mai multe Reflexii gasiti la SoriN.
Si pentru ca azi e Ziua Internationala a Apei,  sa lasam dara apele sa se oglindeasca…

36 de păreri la “Reflexii si reflectii (3)

    • Multumesc Sorine! Si voua vi se datoreaza mult si multe. Stimulati si puneti imaginatia la munca. Cind vezi ce calitate au materialele inscrise in tema parca nu-ti vine sa te prezinti ca nana Floare la rind la lapte!

      Apreciază

  1. Mă întreb ce stare specială să fi avut, încât să doreşti să opreşti clipa în ceas de seară târzie , într-un loc în care sufletul este liber să se adune sau să se contopească cu acea natură învăluitoare? Astfel de poze nu se fac fără o motivaţie emoţională. Privesc pozele şi îţi simt prezenţa în fiecare colţişor al imaginilor pozate ca şi cum o parte din suflet l-ai lăsat-o acolo să adune răspunsuri la întrebări nepuse…

    Apreciază

  2. Pingback: Parfumul primei întâlniri « Mirela Pete. Blog

  3. Pingback: Reflexii si reflectii – 4 | lt.mala

Ai ceva de spus ?

