Ca o poveste Zen (O saga sezoniera)

Ciresul a-nflorit! E acolo! Si gindul i se-nchina lui cu emotie de fecioara intii sarutata. 
La fel de sfielnic, crengile ating buzele cu adieri roz amintindu-mi de obrazul inocent al pruncului nenascut. 
… ningea a trecut cu petalele corcodusului din preainaltul cerului! Cine, Doamne, sa mai mature violetele cu talpa piciorului invatat cu inaltimile ?
*
*
soarele-2
*
*
Alte materiale:
2). Live
3). Boti

8 păreri la “Ca o poveste Zen (O saga sezoniera)

  1. roata vietii iti ofera si suisul si coborasul.ramane constientul cand esti sus si inconstientul cand esti jos.Cat despre Dumnezeu….un cuvant inventat si el sa slujeasca gandurile. nespuse sa fie intelese de ceilalti.

    Apreciază

    • Stii Mariane, mi-am dorit odata ca sa am darul inainte-vederii si sa pot citi in inimile pacatosilor insa…dupa ce-am vazut cit de nemarginita este durerea pe care-o provoaca abilitatea asta, mi-am dorit sa fiu un simplu OM care-si traieste viata, asa cum e ea, cu suisuri si coborisuri, cu surprizele intelese sau nu pe care le pune la picioare.

      Apreciază

      • Candva ,odata am avut aceasta capacitatea,sau mai bine zis mi-am dezvoltat aceasta capacitate.
        Nu prea este cum spui tu.Nimeni nu constientizeaza ca este pacatos si nimeni nu spera ca este intr-adevar ca este credincios.Si in credinta este ca in viata…odata faci bine,odata sau de mai multe ori faci rau…..

        Apreciază

      • Mie mi-a adus numai dezavantaje si nicidecum fericire…insa, dramul de credinta pe care-l am m-a facut sa sper mai departe. Si inca sper.

        Apreciază

Ai ceva de spus ?

