De vorbă cu Azi

 

La fel ca şi Ieri,
Azi a intrat in casă.
Pe uşă.

I-am dat bună ziua,
am invitat-o să ocupe loc
şi-am început să discutăm.

Amabilă, m-a întrebat ce mai fac,
cum mă simt,
dacă e ceva nou in viaţa mea.

Mi-a ascultat povestea
despre cireşul in floare
şi despre cîntecul compus alaturi de dor.

Apoi, mi-a spus ca ideile mele in legătură cu oamenii
sunt absurde
(chiar daca sunt bune).
Că nu sunt Maica Tereza.

Mi-a arătat apoi cerul şi pămîntul
poruncindu-mi să le aştern la picioare,
pavaj de stele si apă.

Mă uit lung la Azi
cu gîndul la Mîine care va veni.
Tot pe usă.

*

on wire

4 păreri la “De vorbă cu Azi

Ai ceva de spus ?

