De la 16 la 55

clown  Undeva în Ardeal, la buza unei cafele extraordinare, savurată cu ochii închişi, alături de-un saxofon, lin, dulce şi calm, pe fundal.

Dialog surprins cu un minim de exces de zel din partea mea. Sensul şi însemnătatea vorbelor le las la aprecierea voastră.
Actorii micii ‘scenete’ erau doi tineri, un el şi o ea. Amici… am dedus a fi, la final de dialog.

El : Ceau!
Ea: Servus!
El: Ce mai zici că faci ?
Ea: Ascultam muzica.
El: Eu mă pregătesc de-o întîlnire.
Ea: Alta?
El: Da. Am mai avut încă o relaţie cu una de 49 de ani. Ne întîlneam la un motel.
Ea: Bravo ţie sau bravo vouă.
El: Bravo la măgar, la măgăriţă sau la amîndoi?
Ea: La amîndoi dacă v-aţi suportat.
El: Ne-am suportat bine, relaţia s-a bazat doar pe sex. Ea e măritată, cu copii, bărbat, ştii tu, tot arsenalul… Da-i bună!
Ea: Aha… De ce nu te insori ca să ai jumătatea ta?
El: Am timp, am doar 33 de ani.
Ea: În locul tău m-aş mai gîndi.
El: De ce?
Ea: Toate au o logică în univers, vremea trece. Pentru bărbaţi, vîrsta optimă, din toate punctele de vedere, ca să aibă copii e 25.
El:  Şi la voi femeile?
Ea: Pînă în 30.
El:  Asta nu o ştiam sincer…şi ce, la 33 nu poţi face? Este bărbat care face şi la 63 de ani.
Ea: N-aş vrea să fiu in pielea lui. La 70 va face liniuţe şi bastonaşe.
El: Femeia nu mai poate după 50 cînd intră la menopauză… Întrebare… ai făcut vreodată sex cu unu de 33 de ani ? Sau, ce ai alege, pe unul de 25 sau pe unul de 33, de vîrsta mea?
Ea: Pe nici unul…
El: Eu ard tot ce prind, ca un leu …..
(Să mori tu ?!)
Ea: Să-ţi fie de bine.
El: Mersi. La mine nu contează vîrsta ….
Ea: Bravo, te invidiez că poţi să nu ţii cont.
El: De ce nu, de la 16 la 33  orice merge, chiar şi de 55 dar nu mai mult….divorţate, măritate,  cu sau fără prieten sau bărbat.
Ea: Măi, mie îmi place rugby-ul dar grămada nu e rezolvarea plăcerilor proprii.
El: Eşti bărbat cumva ? Mie nu-mi place rugby-ul. Mie fotbalul, pasez de la una la alta, haha……
Ea: Sunt femeie, te asigur.
El: Imediat plec să fac un duş  că merg la o fată de 16 ani, maicăsa vine de la muncă pe la 12, avem la dispoziţie mai puţin de o oră… hahaha
Ea: Nu mă interesează detaliile. Ia-ţi măcar un prezervativ.
El: Scuteşte-mă cu prezervativul tău cu tot, eu am dezvirginat-o. Eşti de modă veche … Prezervativ, ce să-ţi zic!
Ea: Ideea era să nu-i dai tu ei ceva.
El: Doar am analizele făcute!
Ea: Cînd ţi le-ai făcut ultima dată? Ai făcut şi setul pentru HPV, hepatită B si HIV ? Mă îndoiesc.
El: Luna asta le-am făcut.
Ea: În fine…
El: Stiu şi înţeleg ce zici,  normal că mă protejez, dar cu fata nu m-am protejat, eu am început-o …
(Nu zău!)
Ea: Tu ca tu dar, pe fata aia respect-o dacă tu ai început-o şi nu a mai fost cu altul.
El: Da, eu am început-o ….
Ea: Habar n-am cine e dar nu are nici o vină dacă tu nu poţi să-ţi ţii prohabul în nădragi. Pune-te în pielea ei, nimic altceva. Fiind cu multe femei n-ai de unde să ştii ce ai luat de la ele. Fără să vrei transmiţi de la una la alta. Ca idee îţi spun că există şi transmitere bucală a bolilor aşa că, o felaţie sau un cunillingus nu te scuteşte de neplăceri. ”Din păcate” pt voi, fidelitatea e singura şansă să aveţi o relaţie sănătoasă.
El: Cu restu’ fac cu prezervativ. Cu fata, cînd e singură şi-s părinţii la muncă, o facem şi de 2 ori.
( Fato, nu te mai agita, lu’ ăsta-i place să se audă vorbind!  Mi-e greaţă deja !)
Ea: Amănuntele vă privesc, voi ştiţi cum vă desfăşuraţi.
El: Cum vreau eu aşa facem, mă ascultă.
Ea: Pînă se va deştepta…
El: Cum zici tu, pînă atunci i-o dau toată şi bine, oral, normal, anal …
Ea: Bine, nu te mai reţin. Mai vorbim. O seară faină să aveţi.
El: Mersi, mersi… şi ţie!

(Gust de pelin aveam în gură… Domnilor, nu vă mai miraţi dacă femeile vă tratează fără respect. Doamnelor, nu vă minunaţi dacă domnii se uită la domniile voastre ca la nişte curve. Jalnic taică, jalnic !)

2 păreri la “De la 16 la 55

    • Bine ai spus degradare! S-a întors totul la nivelul creierului reptilian cînd doar nevoile primare trebuie satisfăcute. Şi chiar nu ştiu cine are vreo vină în toată trebuşoara asta.
      Mă uit în jur şi constat că, parcă totul e pe repede-nainte, parcă e o cursă contra-cronometru. Cum se trăieşte viaţa aşa se trăiesc şi relaţiile. Şi nu-mi place.

      Apreciat de 1 persoană

Ai ceva de spus ?

