Atunci cind comertul online inseamna si altceva

comert-online

cam asa arata site-ul de prezentare

 

Comertul nu are nici domn, nici Dumnezeu, zicea cineva odata. Asa sa fie ? Probabil ca da. Insa, vreau sa cred ca, nu doar mincinosii sunt cei care fac comert sau politica. Vreau sa cred ca, nu multi fac comert cu iluzii sau mituri false inselind credulii.

De ce zic asta? Raspunsul e simplu. De pe un site care parea a fi al brandului Timberland am comandat niste cizme pe care le-am platit cu cardul.

comert-online2

linkul de comanda imediat dupa inchiderea site-ului

 

La mai bine de o luna de la comanda si dupa niste schimburi de emailuri cu reprezentantul serviciului de relatii cu clientii am constatat ca Timprostore nu exista, site-ul s-a inchis, comunicarea nu se mai realizeaza, comanda nu se onoreaza si banii s-au dus. In momentul in care am inceput sa caut detalii despre ei am mai gasit ceva plingeri la adresa lor.  Site-ul, cica, are o “baza” in Panama insa locatia exacta si proprietarul nu se cunosc. Detalii mai multe sunt imposibil a fi aflate.

De ce am decis sa pun materialul si aici cu toate ca l-am publicat si pe profilul meu Facebook? Simplu: vreau sa afle cit mai multi ca nu intotdeauna comertul online e o chestie cinstita intre cerere si oferta. Citeodata, una dintre ele se volatilizeaza in defavoarea celeilalte.

In loc de concluzie, ce as mai putea zice? Nimic altceva decit ca, lectia a fost invatata, ca Timshopnow este frate cu Timprostore si ca, de fapt, arta de a cumpara cu trei franci ceea ce valoreaza sase si de a vinde cu sase franci ceea ce valoreaza trei este de fapt comertul.

 

 

11 păreri la “Atunci cind comertul online inseamna si altceva

  1. Mai nimic nu prea mai este ce pare a fi in zilele noastre.Si in comert ,ca si in politica domneste inselatoria.Daca ati patit-o odata,ati tras invatamintele necesare.Prea mult sange rau nu merita.Totul este trecator.
    Va urez ca noul an sa fie mai generos,fiindca probabil mereu este loc pentru asta,sa aveti sanatate,bucurii,iubire ,sa fiti inconjurata de cei dragi.LA MULTI ANI !

    Apreciat de 1 persoană

  2. Comerț on-line?! Tâlhărie on-line!
    Am comandat prin Mediashop pe 1 decembrie un reflector StarShower, să avem și noi casa decorată cu luminițe de sărbători. Las-că am descoperit după câteva zile că se găsește la Carrefour și alte supermarketuri, cu 100 de lei mai ieftin, dar se făcuse 23 decembrie și reflectorul încă nu sosise, deși am fost asigurați că îl primim în maximum 10 zile… Dar să-i lăsăm…
    La mulți ani! 2017 cu sănătate, belșug și bucurii, dragă Lăcrămioara!

    Apreciat de 1 persoană

Ai ceva de spus ?

