Despre curaj şi singurătate

Singurătatea, da,  e şi ea o formă de curaj.  Un curaj care te obligă să te vezi şi să vezi totul, de undeva de sus, curajul ca un dialog cu Sinele, ca o revenire la Sine. O singurătate ca o formă de curaj dar atît de plin de el încît roşeşti în faţa tupeului cu care  declară că iubirea şi prietenia sunt doar simple manifestări de socializare. O singurătate ca o formă de curaj în care citeşti ca într-o carte de vise, o carte în care speranţa s-a transformat într-o definiţie a iluziilor. Aşa să fie oare ?
Dar,  ca şi grăuntele de tăcere care poate naşte o lume, şi  singurătatea, ca formă de curaj, a născut de fapt o solitudine.
Atît şi nimic mai mult.

*

solitudine

11 păreri la “Despre curaj şi singurătate

  1. Singuratatea aleasa ca terapie dupa o dezamagire puternica este la fel de normala ca nevoia de somn pe durata unei boli. Singuratatea aleasa pentru viata in viitor, nu mi se pare buna! Pot spune clar ca eu nu sunt facuta sa traiesc singura! Si nici nu consider ca fiind act de curaj acest stil de viata!
    Interesanta tema ai abordat azi 😉
    O saptamana placuta iti doresc 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • Cred că este nevoie şi de singurătate la un moment dat.
      Nici eu nu sunt făcută pentru a trăi singură dar nu sunt făcută nici să trăiesc singurătatea în doi.
      O săptămînă frumoasă să fie şi pt. tine, Carmen! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  2. Întâi e curaj, apoi e resemnare și la urmă e tristă obișnuință. Mie una mi se pare groaznică singurătatea și nu o vreau sub nici o formă !

    Să ai zile senine, Lăcrămioara !

    Apreciază

    • Este o stare nepermisă … aş vrea să pot să spun asta dar, din păcate, mă uit în jur şi ce văd nu e încurajator. Am lucrat aprox. 15 ani cu vîrsta a 3-a şi am văzut şi mai multe.
      Cred că am devenit mult mai înţeleaptă după toţi aceşti ani.

      Zile cu linişte, Zina Doamnă!

      Apreciat de 1 persoană

  3. Pingback: Chiar, ne-a plouat | Blog de Căţea

  4. Pingback: Minune (17) | Florina Lupa Curaru

  5. Pingback: Minune (18) | Florina Lupa Curaru

Ai ceva de spus ?